fredag 19. oktober 2012

Herlig høstløping

Travel jobbdag. Fredag. Har mest lyst til å synke ned i sofaen med smågodtskåla i fanget. Ringer i stedet etter barnevakt. Jeg må ut. Kanskje var dagen i dag siste sjanse til å løpe uten tykke klær, buff og hansker. 12 grader og vindstille, mer kan man ikke forlange. Vips, 1 time og 18 minutter var det som skulle til for en maks inngang på helga.


15,1 km er ikke så aller verst en fredag ettermiddag.... Gode bein, fine kulisser. Kjenner at at det er godt å være ordentlig i gang etter Berlin maraton. Ultraløp-deltakelsen blinker i det fjerne - i skrivende stund bare 23 dager unna...



Dagens blinkskudd fra løpeturen, som gikk (for de lokalkjente) langs min vante trasé, fra Høyland kirke og sørover. Kom et stykke inn på stien fra Figgjo til Ålgård, før jeg løp over Figgjoelva og vendte hjemover igjen.





1 kommentar:

  1. Hvis du bruker Endomondo på disse turene, kanskje du kunne lagt ut "kartet" over der du løper? Virker som en veldig fin tur dette skjønner du, så jeg kunne veldig godt tenke meg å løpe den selv. Men skjønner ikke helt hvor den går :)

    SvarSlett